어디서 부터 시작해야 할지 대략 난감하다.
session ppt 찍은 사진 용량만 2G 라서..
일단 session 별로 정리를 시작해야 할 듯 하다.
월요일
Advanced Visual Effect with Direct3D
화요일
Physics For Game Programmers
수요일
Optimizing DirectX Rendering On Multi-Core Hardware (Intel)
A Future Wide Open : Unleashing The Creative Community (Keynote - Microsoft)
Rules Of Engagement : Blizard's Approach to MultiPlayer Game Design
Voice Of An Angel - Next Gen Audio Processing and Effect For SINGSTAR on PS3
Advanced Skin Rendering In NVIDIA's Human Head Demo (NVIDIA)
목요일
The Art and Science of Lighting
The Next 20 Years of Gameing (Keynote)
Future of MMOs
The Art and Technology Behind BIIOSHOCK's Special Effect
Lighting and Material Of HALO 3
금요일
Designing and Implementing a Dynamic Camera System
CRYSIS Next-Gen Effects
Massive D - STRANGLEHOLD's Breakable Object System
일이 형이 위키 사이트 만들어서..
그 곳 봐가면서 정리를 시작해야 할 듯..
위키는 요기 --> http://devparty.net/
회사에서 발표는 어케 하려나 흠..
HALO3에 관련된 PPT가 올라왔다. --> http://www.bungie.net/Inside/publications.aspx
목요일에 있었던 FastWater Simulation for Games Using Height Fields도 올라왔다.
--> http://www.matthiasmueller.info/
ps. 일주일 다녀온 사이 딸내미가 훌쩍 커버려따 -0-
Baby Gap에서 사온 옷 사이즈가 너무 작다. OTL;;
좋은정보 감사합니다 ^-^
답글삭제